Radio-infuzija ili što treba znati o oglasima na radiju

Prekrasnu ljetnu večer prošlog četvrtka obilježio je event najjačih hrvatskih radio postaja: Antene Zagreb, Narodnog radija, Totalnog FM i mreže Media servisa.

Agencija Media mix koja ekskluzivno zastupa ove kuće, okupila je svoje poslovne partnere i najpoznatija voditeljska imena na promociji prve u nas objavljene početnice za radijsko oglašavanje ‘Radio infuzija ili neka svira radio’ autorice Alide Žorž Miketek. Barbara Kolar, Ivan Vukušić, Dalibor Petko, Kruno Belko, Iva Šulentić, Saša Lozar, Luka Bulić i Frano Domitrović uživali su u društvu svojih radijskih kolega u prekrasnom ambijentu vrtne terase uz bazen te u ljetnoj ponudi Lounge bara MATIS.

Početnicu autorice Alide Žorž Miketek pojašnjava ulogu radija u ukupnoj medijskoj sceni te otkrivaju male tajne zanata radijskog oglašavanja te predstavlja vrlo vrijedan doprinos ovom gospodarskom području.

‘Radio ima divnu karakteristiku. Ljudi ga uzimaju zdravo za gotovo. Konzumiraju ga u golemim količinama i u situacijama kada drugi mediji ne mogu doprijeti do njih, jer radio je samozatajan. No, unatoč tome što ga mnogi vole i s njim započinju i završavaju dan, znanje o tom mediju je osjetno slabije nego ono o televiziji ili tisku’, riječi su ovo autorice koja proteklih dvadeset godina radi na ključnim dužnostima na medijskoj sceni, a sada je svoje iskustvo pretočila u početnicu koja odgovara na pitanja zbog čega oglašivači ovaj medij često nepravedno zapostavljaju pri planiranju svojih oglasnih kampanja.